Zoeken in deze blog

zondag 24 februari 2019

Headphones Amp update 4

Wat foto's van de vorderingen. Het gaat niet zo snel; ik heb wat last van mijn rug.

Ik maak me wat ongerust over de vraag of ik met de 6,3 Volt en 5 Volt wikkelingen van de Paeco voedingstransformator in serie na gelijkrichting wel op 12,6 Volt gelijkstroom uitkom. Ik heb al zitten kijken of ik een kleine printtrafo (6 Volt / 1,2 A) in de linkerhoek van het chassis kwijt zou kunnen, en dat zal wel passen. Die schakel ik dan in serie met de 6,3 Volt en 5 Volt wikkelingen. In die hoek zit wel de geplande opening voor het netsnoer. Ik zou het netsnoer dan ergens aan de zijkant het chassis binnen moeten laten komen.

Maar misschien zit het mee en haal ik de 12,6 Volt gelijkstroom wel.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten