Zoeken in deze blog

zaterdag 23 mei 2015

Boek V en Boek X uit de boekenreeks over electronenbuizen van Philips

Frank Philipse heeft een flink gedeelte van de boekenreeks over electronenbuizen van Philips op zijn (prachtige!) site staan. Zie: Philips Series on Electron Tubes

Onder meer Boek V en Boek X ontbraken echter nog op de site.

Boek X heb ik ooit eens gedownload van de site van de TU Delft. Boek V heb ik zelf en dus maar eens ingescand (wat een klus...). Beiden heb ik naar Frank gezonden en hij heeft ze inmiddels op zijn site geplaatst.

Zie:

Boek V

Boek X

Na wat onderzoek, mede naar aanleiding van discussie op het Nederlands Forum over Oude Radio's (zie: Serie Philips electronenbuizen ), ben ik tot de conclusie gekomen dat Boek VI van de serie nooit is uitgegeven.

Ik heb Boek IIIb ook in mijn boekenkast staan. Wellicht dat ik die ook nog eens inscan en naar Frank zend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten